1. Sex sanningar

1. Jag har typ lite separarations ångest över Solfari. Han är den häst som jag tycker om mest men dock räcker hann inte till tävlingsmässigt. Jag älskar honom för den han är och hur han är i sinnet. Så klok, smart och underbar!
2. Jag är jättenervös inför ridhustävlingen den 19 november...

3. Jag är jättesnål!

4. Jag älskar att hoppa men jag är ändå lite hopprädd.

5. Jag kan prata hur mycket som helst! Är en riktig talkingmachine...

6. Ofta när jag åker bil lyfter jag på fötterna, blinkar med ögonen, nickar med huvudet eller liknande så fort det kommer en skugga. T.ex. en lyktstolpe som lyser en skugga på vägen. Så jag liksom "hoppar" över skuggorna. Tänk er när man åker på E18. Lyktstolpar med 20 meters mellan rum i 30 min. Haha, onormalt jag vet... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0