Pass <3

Caroline & Vörre
Frida på Jennys häst Flúgar
Bästa Nina och Hrekkur
Jag har inte fått några bra bilder när någon rider pass, alltså i svävmomentet men dom här får duga.
.
Jag skulle jättegärna ha en femgångare och få rida pass, tänk att känna vinden i håret och bara susa fram. Åhh...
Jag har bara ridit pass några gånger, fast det kan man knappt säga var pass. Det har varit på Solfari som vart en fyraochenhalvgångare i princip hela sitt liv. Det var mer en blandning av tölt och pass men något iallfall. Annars har jag inte ridit pass.
.
Någon av er läsare som har en femgångare, känns det inte jättebra att susa fram i pass?

Kommentarer
Postat av: Liisa:)

första bilden är ju i svävet marre ;)!

2012-01-12 @ 09:00:01
URL: http://is

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0