Dagens ridning

Det blev bara Freyfaxi som jag red. Hann inte med Heiddís. I början gled bara tyglarna ur mina händer för jag hade mina nya vantar. Så då red vi tillbaka och bytte. Då blev han skitsur när vi red bort från stallet igen. Haha, och jag lämnade spöet i stallet så jag kunde inte driva med spöet. Då gick det inte så bra och i fick knappt tölt. Men alla andra gångarter fick vi. I tölten gick det inte något bra alls. Vi fick inte till någon bra takt. Det var inte rent förutom i slutet. Så då slutade vi och skrittade resten av vägen hem.
Några bilder innan ridning.
Sööt Frey! Det kommer även lite film från idag... När Rebecka skickat dom dvs. :P

Kommentarer
Postat av: Lisaaa

sötaste freybert!! :D

2011-10-15 @ 22:06:04
URL: http://islandsheestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0