Last friday

Har glömt att skriva att förra fredagen så red jag Skuggi igen. Red i ridhuset på Gunstad. I början var han lite stel men det gick snabbt över. Jobbade honom ganska lång och låg i skritten. Sedan kom det in en annan tjej i ridhuset och då började han stressa upp sig. Travade några steg men bröt av ganska snabbt då jag kände att det inte funkade. Han bara hetsade upp sig och slög med huvudet och stretade imot. Då jag inte ville förstöra det som Susanne jobbat på fortsatte jag göra lite övningar i skritt och han lugnade ner sig... Ända tills det kom in två personer till i ridhuset och det blev samma sak igen så då slutade jag ridpasset. En femma av tio poäng på det ridpasset.
dSusanne & Skuggi på Járnhestur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0