Maria- The soffpotatis!

Rebecka skriver åt Maria!
Hej allihop!
Maria har fått träningsvärk i fingrarna av allt skrivande. För gud vad mycket uppdatering det var igår och idag förresten!
Skärpning Maria!
Maria och jag har slappat hela dagen och sedan vart det en sväng in till "Glada hästen i spiltan" Västerås bästa hästbutik (enligt mig, Rebecka).
Sen nu på kvällen cyklade vi upp till stallet, eftersom det varit så varmt under dagen så vi red nu på kvällen istället.
Vi red upp till Gunsta- The hoppstall in Dingtuna och hoppade. Hästarna var grymma och Maria som red Heiddis idag hoppade som högst ca. 60 cm och jag o Rumur hoppade som högst 80 cm! Min fina lilla Rumur! ♥
Vi kom hem för en liten stund sedan och Maria sitter och leker soffpotatis i soffan och hoppar mellan "Spartacus" på 6:an som ibland kan bli lite för snuskig för lilla Maria och nån fet dude som Maria tycker är rolig på Comedy central.
Imorgon ska vi rida ut på "långritt" allihop i stallet! Men Maria uppdaterar er nog mer om det senare!
Ha det bra så länge!
Rebecka
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0