Rebecka gästbloggar

Hej alla läsare som har hittat hit till Marias rätt så ny uppstartade blogg!
Hoppas det är bra med er!
Jag tänkte att eftersom Maria skrivit om oss (Mig och Rumur) i alla inlägg i stort sett som publicerats här på bloggen så tänkte jag att det kanske vore kul för er att veta vem Rebecka är och vem Rumur är.
Rumur från Forsen är en islandsvalack född -04 (7år). Han är brunblack och undan Rut från Norrbo och efter Segull frá Skardi, vill bara inflika att båda hans föräldrar är 1:a-klass. Han är född på Forsen som är en stor gård (med islandshäst såklart) som ligger strax utanför Riddarhyttan. Där stod han ungefär fram tills han var 2-3 år då Jennie köpte honom av Toti o Frida som äger Forsen. Jennie hade honom fram tills 17 September 2010 då jag köpte honom.
Vi tävlar i dagsläget endast lättaklasser då jag anser att han inte har styrkan och balansen att gå i ökat tempo tölt. Men nu under hösten och vintern ska vi med hjälp av tränarna Jacqueline Whalström och Frida Lindström träna på den ökade och såklart fortsätta med den korta tölten och förhoppningsvis ska vi starta våran första öppna tävling till våren. Men vi får se hur det blir.
Jag heter Rebecka och är född -97. Nu vet ni det, haha. Började på ridskola när jag var 5år-11år sedan dess har det varit foderponnyer och egna hästar.
Slänger upp lite bilder nu! (Bilder på Rumur fanns inte på den här datorn, men det kan Maria slänga upp någon annan gång eller om jag gästbloggar någon mer gång.)
Rumurs pappa- Segull frá Skardi. Han har 9,5 för tölt och 8,57 totalt för ridegenskaper.
Segull frá Skardi 9,5 för tölt och 8,57 tot. för ridegenskaper- Rumurs pappa
Rut från Norrbo, 1:a-klass sto- Rumurs mamma
Ha det bra så länge hälsar Rebecka och Rumur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0