Supermegafantastico!

Red på hackamore idag. Har ridit på det två gånger innan fast inte jobbat något bara ridit ut i skogen. Så Susanne i stallet lånade ut sitt. Ska defenitivt köpa ett!
Asså det gick så bra så jag vet inte vad. Jag var typ ett stort leende hela tiden.
Jag red ut med mamma som red på Heiddis.
Först klättrade vi i ca 10 min sen skrittade vi bort till vallen och red ett varv där.
Korta tölten... Så sjukt grym. Det var nästan passage. Så nu ska jag bara försöka få pappa att betala mellanskillnaden till licensen så jag får tävla öppna klasser. Då får man tävla med hackamore. Haha, jag kan verkligen inte sluta le för det gick så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0