Veckan

Onsdag ska jag och Rebecka gå upp vid åtta och hjälpa hennes mamma att lasta hennes häst. Sedan kommer Rebeckas häst Rumurs förra ägare Jennie. Hon ska väl rida lite och så sedan tänkte jag och Rebecka rida en liten sväng. Jag rider Heiddis då.
Torsdag är det träning för Jacqueline "Nina" Wahlström på Strömsholm. Rider Solfari då. Heiddis får antagligen vila om jag inte rider henne innan vi åker dit.
Fredag tänkte jag och Rebecka ha lite photoshoot med hästarna. Men vi får se hur det blir med det beroende på vädret. Om det blir av så kommer självklart bilderna upp här. Men tror att mamma kommer fota lite på torsdag också.
Lördag ska vi troligtvis hoppa med hästarna i ridhuset uppe på Gunstad. Då rider jag Heiddis eftersom Solfari inte tycker det är så kul med hoppning. Heddis däremot tycker det är lattjolajban. :) Rider sen ut eller inne i ridhuset med Solfari. Fullt upp med andra ord.
Solfari och jag förra hösten. (Hade endast ridit honom i ungefär en månad när bilden togs.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0